Zlips - Aveny Sundsvall

Zlips - Aveny Sundsvall

 

Efter en lång, hård och slitsam dag med monterbygge och dessutom slarv med mathållningen begav jag mig till Aveny för att dansa till Zlips. Uppladdningen var som sagt inte den bästa och då jag dessutom glömt silvertejpen hemma, med tröga skor som resultat, så var kvällen i princip dödsdömd redan från start.

 

Några danser under kvällen orkade jag uppbringa lite energi och inlevelse i dansen, men i övrigt kändes det ungefär som när man är sjuk och all mat smakar likadant... man bara äter för att man måste.

 

Hade det inte varit för att jag redan befann i Sundsvall så hade jag inte åkt till Aveny i det skick som jag var, men nu fick kvällen bli en parentes i förberedelserna inför mässan. Sen hade jag även i bakhuvudet att det skulle komma en ny chans till dans redan två kvällar senare.

 

"kom ihåg, det finns inga genvägar till den perfekta dansen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback