Länk till SvD:s artikelserie om dans

Nu har vi fått länken till artikelserien om dans i Svenska Dagbladet som börjar idag. Jag fick tidigt i morse höra av en bekant att vi pryder framsidan av tidningen och att vi dessutom fått i det närmaste ett helt uppslag för oss själva inne i tidningen! 

Den här intervjun, som inte kändes speciellt märkvärdig när vi satt där, har nu slagits upp mycket större än jag någonsin trott och jag känner mig nästan lite orolig för att åka på dans efter detta. Så många uttalanden och så mycket att stå till svars för... :)

Artikeln är skriven av Anna Lagerblad på SvD och jag tycker att det känns som att hon verkligen förstod vad vi pratade om, vilket inte alltid är så lätt för en utomstående. Nog om detta, här är länken:
http://www.svd.se/dynamiskt/idag/did_14799325.asp

"kom ihåg, det finns inga genvägar till den perfekta dansen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback