Dansschema - Februari

Här kommer då de inplanerade danserna för februari. Har i nuläget en hel helg (16-17/2) utan dans denna månad, vilket är lite störande, men jag reserverar mig för eventuella ändringar (tillägg) under månadens gång!

  


070202

Zlips, Date, Scotts Dansmaran Parken Ö-vik

 


070203

Blender Perikles, Casanovas Dansmaran Parken Ö-vik

 


070210

Jannez Parken Ö-vik



070222

Zlips Aveny Sundsvall

 


070223

Blender Ersboda Umeå

 


070224

Highlights Härnö Dans Härnösand


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Vilken dålig planering av arrangörerna.. klumpa ihop flera danser samma helg och sedan inte erbjuda något alls andra helger!!!

Postat av: Katta

Hej Örjan! Var ute efter uppgifter om vilka som spelar i H-sand 24/2, och var hittar jag det, om inte här! Toppen! Hoppas ni får en trevlig helg med många härliga och roliga danser! Kram

2007-02-02 @ 07:29:06
URL: http://www.nogg.se/kattasplejs
Postat av: Norrlandsfoxxen

Danstanten: Jag håller helt med dig!

Katta: Det är klart att jag försöker hålla alla uppdaterade om danserna i närområdet! :) och ja, det blev en massa trevliga danser under helgen.

2007-02-10 @ 10:08:59
URL: http://norrlandsfoxxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback