Dansschema - Januari

Jag har verkligen försökt, men i dagsläget kan jag inte lägga något slutgiltigt dansschema för januari månad. Som ni ser här nedanför så har jag några helger att reda ut och jag kommer att korrigera listan så snart jag vet vilken dans som blir aktuell för varje tillfälle.

Skelleftehamn, som var inplanerad 29/12 men ströks på grund av en plötsligt påkommen Smålandsresa, har nu ersatts med Växjö Fp och Wahlströms den 30/12.


070105 Fredag:
Furuparken Östersund:                             Zlips

070106 Lördag:
Härnö Dans Härnösand:                                  Casanovas

070112 Fredag:
Ersboda FH Umeå:                             Shake

070113 Lördag:
Skellefteå FP:                                 Highlights

070118 Torsdag:
Aveny Sundsvall:                            Blender

070120 Lördag:
Sundsvall Fp:                       Shake

070126 Fredag:
Ersboda FH Umeå:                              Zlips

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips: Jive den 20 jan på Ersboda!

2006-12-27 @ 22:27:08
Postat av: Frida

Det finns verkligen att välja på i Januari! :) Vi får prata ihop oss så vi kan ses. Vore kul att få umgås lite mer än bara på fikapauserna. Kram!

Postat av: Skogstrollet

Oj då! Den där som tipsade om Jive var ju jag. Dålig på att komma ihåg att skriva namn tydligen, men är ju ett förvirrat skogstroll, så vad kan man vänta sig?;-)

2006-12-29 @ 14:48:06
Postat av: Norrlandsfoxxen

Skogstrollet: Man kan inte tänka på allt... jag ska ha Jive i åtanke när det börjar närma sig beslut om den kvällen.

Frida: Ja, någon samåkning eller dylikt skulle vi kanske kunna klämma in under månaden.

2007-01-01 @ 15:29:29
URL: http://norrlandsfoxxen.blogg.se
Postat av: Katta

Vill inte vara petig, men är Martinez på Parken 20/1? Inte enligt deras program, men det skulle glädja mej om du har rätt. Det är i alla fall bättre än det som står i programmet.

2007-01-01 @ 17:06:37
URL: http://www.nogg.se/kattasplejs
Postat av: Norrlandsfoxxen

Katta: Jag tog uppgifterna direkt från styrdans.com, men nu är det ändrat där så jag ska ändra hos mig med.

2007-01-01 @ 18:05:26
URL: http://norrlandsfoxxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback